روش های برق انداختن سینک ظرفشویی

نظافت سینک ظرفشویی بسیار مهم است چون محل شستشوی ظروف است و غیر مستقیم با غذایی که می خوریم و سلامتی ما در ارتباط است. به علاوه همواره در معرض دید است و از نظر زیبایی حائز اهمیت است و یک خانم کدبانو همواره دوست دارد تا ظرفشویی تمیز و براقی داشته باشد.

از آن جایی که سینک ظرفشویی هر روز مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر شستشوی روزانه، به دفعات نیاز به شستشو دارد. در این چگونه گفته ایم که چطور با کمک مواد طبیعی به این مهم بپردازید.

 

1 – سینک ظرفشویی معمولاً از جنس استیل است. بهتر است از مواد سفید کننده قوی و جرمگیر برای تمیز کردن استفاده نکنید، زیرا رنگ استیل به مرور کدر می شود.

 

جوش شیرین برای تمیز کردن سینک های استیل عالی عمل می کند. این ماده را به عنوان پودر تمیز کننده به کار گیرید.

برق انداختن سینک ظرفشویی2 – برای تمیز کردن سینک های آلومینیومی و چینی محلول پودر ماشین لباسشویی توصیه می شود. بعد از آبکشی، با روزنامه مچاله شده سینک را برق بیندازید. 

3 – برای از بین بردن لکه ها و رسوبات آب روی سینک، پارچه ای را به سرکه سفید آغشته کنید و روی سطح را با آن مالش دهید.

 

از محلول نمک و جوش شیرین در آب یا سرکه نیز می توانید برای تمیز کردن سینک ظرفشویی استفاده کنید.

 

4 – نمک ماده طبیعی مناسب برای ضدعفونی کردن سینک است. برای این منظور نمک خشک را روی سطح آن بپاشید و پس از نیم ساعت بشویید.

 

5 – از الحاقات سینک و دستشویی شیرهای آب هستند که برای از بین بردن رسوب آب روی آنها می توانید از محلول نمک و جوش شیرین در آب یا سرکه استفاده کنید.

 

اگر رسوبات خیلی زیادند نمک و جوش شیرین را به صورت خمیر در آورید و روی رسوبات بگذارید تا آن ها را از بین ببرد.