شرکت نظافت راه پله در مشهد

برای سفارش خدمات نظافت راه پله در مشهد به صفحه زیر مراجعه کنید 

تماس باما

 

عوامل موثر بر قیمت نظافت راه پله و فضای مشاع

سرویس نظافت راه پله و فضای مشاع در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی مشتریان سنجاق قرارمی گیرد. نظافت مشاعات خدمتی است که می‌تواند شامل شستشوی راه پله ها و راهروها، نظافت نرده‌ها، خالی کردن زباله های حیاط و مشاعات، نظافت آسانسور، تمیزکردن پنجره‌های نورگیر پاگردها و نظافت پارکنیگ باشد. البته در مواقعی مثل نظافت‌های سالیانه و یا خانه تکانی ساختمان، نظافت دیوارها در صورتی که رنگ پلاستیک نداشته باشند می‌تواند به این موارد اضافه شود.

مشتریان می توانند هم بصورت یکباره و هم با قراردادهای هفتگی و ماهانه از این خدمت شرکت های نظافتی استفاده کنند. مواردی مثل تعداد طبقات و واحدهای ساختمان، وجود فضاهای مشاع مثل پارکینگ و حیاط و همچنین مواد مصرفی شوینده از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت نظافت راه پله و فضای مشاع هستند.

۱. برآورد هزینه
بیشتر شرکت های خدمات نظافتی یک هزینه ی پایه حدود 40000 تومانی را برای ۴ ساعت کار یک نیروی آقا به عنوان هزینه پایه به مشتری اعلام می کنند. البته عموما نظافت راه پله و مشاعات بیشتر از چهار ساعت زمان می‌برد. موارد پیش بینی نشده‌ای مثل انتقال نخاله های ساختمانی که بازسازی شده به بیرون، یا جمع‌ آوری برگ های درختان و جاروی حیاط، از خدماتی است که بصورت استاندارد جزو نظافت مشاعات نیست و در صورتی که کارفرما نیاز به انجام چنین خدماتی داشته باشد هزینه‌ای مضاعف بر هزینه معمول باید بپردازد. در ساختمان هایی که آسانسور دارند نظافت کابین آسانسور باعث می‌شود زمان بیشتری صرف کل کار شود و در نتیجه دستمزد نظافتچی بالا برود.

۲. تعداد طبقات
بیشتر شرکت های نظافتی خدمات نظافت راه پله و مشاع را با احتساب اعداد طبقات و واحدها برآورد هزینه می کنند و به عنوان مثال همانطور که در بسیاری از سفارش های انجام شده در سنجاق دیده می شود به ازای هر طبقه ۱۰۰۰۰ تومان دریافت می کنند. بعضی از مشتریان تمایل دارند که پشت بام هم توسط فرد نظافت شود. مخصوصا در فصول گرم که کولرهای آبی سرویس می‌شوند و احتمال ریختن پوشال روی پشت بام زیاد باشد.

۳. پارکینگ و حیاط
فضاهای مشاع مثل پارکینگ و حیاط هزینه ای علاوه بر هزینه نظافت راه پله ها را می طلبد. نظافت حیاط شامل جمع کردن زباله ها، جارو زدن برگ ها و شستشوی حیاط است.

در مورد نظافت پارکینگ هم از مواردی که می‌تواند به بالا رفتن زمان انجام شدن کار و در نتیجه بالا رفتن دستمزد بیانجامد، ریختن روغن ماشین‌های همسایگان روی کف پارکینگ است. اگر تمیزکردن کامل و صحیح مدنظر باشد، نیاز به استفاده از شوینده ها خاص‌تر و صرف وقت و انرژی بیشتر از سوی نیروی شرکت خدمات نظافتی و در نتیجه دستمزد نهایی کار خواهد بود.

موارد پیش بینی نشده

ممکن است در بخشی از ساختمان تعمیرات بنا یا بازسازی انجام شده باشد. معمولا کارهای بنایی مقداری نخاله ساختمانی از خود به جا می‌گذارند که اگر توسط تیم بازسازی ساختمان به بیرون منتقل نشده باشد در روز نظافت مشاعات زمان زیادی را از نیروی شرکت نظافتی خواهد گرفت و شاید فرد اعزامی به هر دلیلی تمایلی برای انجام این کار نداشته باشد. در این صورت بهتر است در قسمت توضیحات ثبت سفارش نظافت راه پله و مشاعات به این موارد اشاره کنید تا نیروی مناسب و توانمند برای این کار به ساختمان شما ارسال شود. راه پله ای که تازه نقاشی شده نیاز به صرف زمان بیشتری برای نظافت کامل دارد و این موضوع بهتر است قبل از حضور نیروی خدماتی در محل با شرکت تامین کننده نیرو مطرح شود و طرفین به توافقی بر سر هزینه کار برسند.